kAsUtKu Di biBiRmu

1:56 AM at 1:56 AM

kenapa kau tak elak??.....macam mana nak elak...buah elak pakcik belum ajar...he...petikan dialog ajis kalo x silap..he...tapi pendekar bush ni lagi dasat...bapak segala mambang..mambang hijau mambang biru air laut....al kisahnya baru ni ada lam brita yang adik pendekar mustar ni..encik bush kena baling kasut lor..hoho lawak pon ada aku nengoknyer..yang sakit ati tuh leh plak dia ngelak..ai...jangan la ngelak lain kali..lama dah aku tunggu saat kasutku di bibirmu nie...tapi yang baling tu pon satu..lain kali wat latihan la dulu...tgk arah angin ke ape ker.kasut lak pastikan yang tumit mencecah kerongkong kalo kena...kalo kasut tumit tinggi sedap sikit la..mau terkuar resdung cik bush kambeng tuh..ades...mana si bush ni blajar ngelak eh..nak kata penah duduk kg pinang sebatang ngn pendekar mustar tak jugak..mungkin selalu dibaling kasut ngan bini dia kat umah agaknya la kan..tu yang cik bush kambeng ni otomatik je terer elak...korang nak tengok korang klik sendiri la lam u-tube tuh....tayep jerk nama bush kambeng nanti naik la video dia bersilat...cuma aku doakan la keselamatan si pembaling tuh..harap-harap dia tak kena wat kerja amal cuci kasut 5 6 taun dah la....ya Rabb....

by : sAbaRuDin TukaNg KaSut...

1 comments:

aShiQeiN ariffiN said...

sapa sruh baling kasut busuk..sure la incik bush kambeng sempat elak..aura busuk kasut dh sebatu bau..dia siap prepare la teknik nak elak...pembaling ksut need more practise..hehehe..go go chayook.