NaMun kU pUnyA Hati

6:06 PM at 6:06 PM

"maut selepas menyedut lemak".......1 tajuk yang sudah cukup buat aku berpura-pura mengempiskan perut tatkala membacanya di dada akhbar kaca...tenet..dan ia juga cukup mengilukan perut dan rasa usus-usus perut nak tercabut..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

gomoks....bertitik tolak dari perkataan inilah mencetus kewujudan tajuk sengilu itu...ya!..tidak dinafikan faktor gomoks ini sedikit sebanyak membuatkan chenta anda ditolak dan kasih beralih arah lalu tangan di dahi sambil bernyanyi " tidak ku minta..lahir ke dunia..tidak ku minta gomoks begini"...revolvers..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

tapi bagi aku...bersyukurlah dengan apa yang ada..bukan semua makhluk mampu membesarkan badan seperti anda..eh anda ker?...aku...banyak kelebihan sebenarnya memiliki badan sasa seperti itu...antaranya...dah sah-sah kawan anda tidak akan meminta anda untuk pijak belakang beliau yang lenguh kerana dikhuatiri rusuknya berhimpun setempat tapi tidak pada anda....kalo soal kain baju..insyaAllah kawan anda tidak pernah terlintas niat nak minjam...bagi yang beristeri...isteri anda juga akan berpikir mungkin sehari semalam untuk berleter kepada anda bila terpandang akan lengan anda yang besar dari betis dia...n macam-macam lagi...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

gomoks air..gomoks baka..gomoks wat sendiri atau gomoks yang disebabkan busung... ape saja puncanya atau siapa pon anda..percayalah ada orang yang menyayangi anda apa adanya....sayangilah diri anda...


p/s : petua untuk isteri-isteri yang ingin menguruskan badan...mudah dan tidak mengeluarkan sebarang modal dan peluh..suruh suami anda kawen lagi..kurus la tu jap gi....kui....kui...



~pesanan ini ditaja oleh tokei julap~




by : BoOdaKgOoMokS

18 comments:

CikLieYzaOnline said...

Hahahahahaha..
boto..boto..boto...

nk buat camana,xmkn,nnt kebuluq..
nk mkn roti cam om putih...
xsampai setengah jam dok pi cari nasik gak..apa leh buat,dh nama pun anak kelahiran beras jati...
heeeeee

Mr. Anas said...

hehe... sasa dah tu.. ish. ish...

contohilah kungfu panda.

ct_saggie said...

huhu...hai pandA...
saje ku masuk blog ni..
cam tenang lak rasa dgn muzik bacground nya..huhu...
ct sudah follow ur blog blog...
nati follow la blog ct...huhu...
aik..kak liza pun ada sini gak ke?
hai kak liza...
huhu

aShiQeiN ariffiN said...

kurus2...buat den termimpi2 ekau..hohohoho.

ct_saggie said...

ct dh follow dah..
suka blog ni sbb lagunyer best..tenang jiwa ku

Reformer Princess said...

kita doraemon versi kurus :D
nama tukar
doralin
:DD
hehhe

CikLieYzaOnline said...

amboi cik ct..
kemana saja kupergi..
kau sentiasa jejaki jejakku ini..
heh...!!!

ke mesir pun kau nk ikut sekali..
waaaaaaaaaa......
hehehehe

amu mejie said...

kak ngah....x nak besor mkn je beras..he...idup anak jati jelapunk padi..

anasxz...kalo sasa dah lama org sasau..ngee~~

ct_saggie...welcome to pusat kelansingan anda..hu..makaseh coz sudi kunjung

eqien...mmg kalo eden kurus ko leh terkonang den..lau eden bosar nk msk mmpi ekau pon susah..x muat..he~

reformasigurl... ngaku kurus lak..anda lbh seswai dlm kostum doremon gomoks..hi..reformasi2!

kak ngah skli lagi...ahlan wa sahlan tuan director "menjahit katartis"..

Ochie~(^_^)v~ said...

salam ziarah.. budak gummuk...
hahhaha.. amboiii...
terus buat tajuk "Gummuk" ya dia..
terasa ker incik mijia... na na naaa
kena jual lah dia mcm ni... ahaksss

loo.. sapa kata x da windu ko miji..
kasitau sama ochie..
ochie windu mijie apa... na na naaa.
ko bongkar lagi.. hahah
windu nak sakat ni.. lalla

aShiQeiN ariffiN said...

kecik ka..besaq ka..masuk ja aihh..space mimpi tu luas incik mijie oii..mana ilang?byk ari diam na..

amu mejie said...

ochie...trasa ngn ko la chie..mo jual ka?kira tmbng kilo eh..untung bhgi dua k..na na naa...he..sakat la kalo ko brani..


qien....besor sgt la gayanya tu kalo muat ngn mj msuk..he..ada ja ni..x g mn pon

Ochie~(^_^)v~ said...

ehem. kembali knujungan ke3..
alala.. tu yg bgus kalo dijual.. berkoli2.. untung besar apa...
tak takut pun sama budak gummuk ni.. ahaaksss..

janji ole-2ole aku dapat bulan 6 ni.. ngeehh...

amu mejie said...

ochie....untung besar kan..jd ndak payah la kan ole-ole tu..lala~~...he

balqissy said...

be confident.tuh buat kamu nmpka lagi segak di mata semua org. oh~

amu mejie said...

balqissy...makaseh..ngah belajar ngn teori tu..he~

Ochie~(^_^)v~ said...

salam mijie>>
bru plaj ochie perasan ko punya entry ni kan..
Penulisnya by : Boodak Goomoks..

wakakak.. ayat tak bleh tahan..
i like it..
wewiiittt.. mcm ni la bru ochie suka pegi page bodak gumuks.. wakakkaak

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室

花生豆花Alex said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社