KaSiHnya Ibu

5:24 PM at 5:24 PM


buat mak..Fatimah binti Yunus..ceQ ingin mengucapkan selamat hari ibu..terima kasih kerana sudi menjadi mak dan menjaga ceQ hingga sebesar-besar umat sekarang..dari sebesar tapak tangan sehingga rosak kilo kalo ditimbang sekarang...moga Allah merahmatimu selalu..
.....amin ya Allah....

dan buat ayah..Nor bin Lebai Rejab..terima kasih kerana sudi menjaga mak dengan baik..dan terima kasih juga kerana menjadi penchenta yang setia dan tak pernah menduakan mak..terima kasih tak terhingga..moga kalian sentiasa dalam lembayung rahmat Ilahi..
....amin ya Rabb....


al-Fatihah jugak untuk ibu-ibu yang di luar sana yang telah lama atau baru pergi meninggalkan dunia yang fana' ini untuk menghadap Maha Pencipta...moga bersemadi dengan tenang dan aman dan ditempatkan bersama para anbiya' dan para solehin
...amin ya Rabbal 'alamin...



~untuk ibu-ibu single dan bakal-bakal ibu jugak~





by : aNaKmuBuKanSaZaLi

12 comments:

balqissy said...

selamat hari ibu juga buat kamu =p

amu mejie said...

balqissy..hehe~ mungkin jugak bapa yang bersifat "keibuan" ni..papepon makaseh..selamat hari ibu jugak..nge~

aShiQeiN ariffiN said...

ibu...ibu....engkaulah ratu hatiku..selamat ari ibu ya mijie..bakal abah yg bersifat keibuan..insyaAllah..

::cik kikiLaLa:: said...

nice blog :)

CikLieYzaOnline said...

mak,
cheQ pun nk ucp selamat ari ibu gak.. tkasih mak sbb lahirkn adik cheQ yg pemalu dan sempot tu... hahahaha. mak, cheQ mtk maaf ye mak sbb cheQ xdpt didik dia jd adik yg "skema" sbb cheQ pun 2 kali 5.. ngeeee...

selamat ari ibu mak...

amu mejie said...

qien.. bila ku berduka engkau hiburkan sllu. he~ uiskh qien..kalo sy bersifat keibuan. isteri sok pon keibuan gak..dikhuatiri anak2 jadi kesutunan nnti..cancel2..he~

qiqieLala.. makaseh yerk. selamat hari ibu jugak untuk kamu..

ciklieza.. haha~ eleeeh kata org..dia lagi la.shht..rasia kerajaan..he~ bukan sempot..koknya takot..he~ den ni gemuruh thp super saiya ekau xtaw kakngah..he~ mak mmg x suka pon den skema ni..rimas dia ckp..hehe~

papepon..selamat hari ibu gak kkngah (kena tima jugak sbb xkn den nk wish slmt hari bapak lak kek ekau kan) he~

Qhazi said...

ammu~salam anak diperantauan ke hehe...krmsalam mak ammu yerk hehe..

amu mejie said...

qhazi.. salam jerk? kuih2 xde ke qhazi?he~.. yaps..sedey..huhu~

_ToMaToMeI_ said...

mizi...ucap kat mak ang skali na...
Selamat Hari Ibu...
Mak ang pun mak aku jgk kan.hehehehe.....

kirana said...

Selamat Hari Ibu buat ibu mu dan ibu ku jua...

Mr Ben said...

huahuahua........abg jijie=ibu...haha.....rosak penimbang ye....tu nk wish kt mak ke, nk bt raja lawak kt ctu..?? haha.......

amu mejie said...

tomatomel.. aku tengat skrip wayang kulit sri asun " mak ang mak aku..."..he~ yups ila..makaseh.selamat hari ibu jugak wat ang ngn ur mum.kmslm mak ang jugak tau ila..dari kembar sepusat sepusing mak lain pak asing-mejie-..he~

kirana.. yaps..makaseh. ksmlm mak.. minta duit lebih ckit..he~

mr aben.. tula malin, bg jijie pon rs pelik dah ni..nak kata tukar jantina xpenah plak rsnya..he..ibu roti,ibu gamat bleh la..he~ biasa la..wish kena tukar tema ckit..bukan bleh dok wat sendu..satgi berenang pon berenang la...jnji smpai tuba..he~