viRus BaRu...

8:03 AM at 8:03 AM

formspring .......1 lagi penyakit baru...tapi aku tgk mcm bes ja....dah mcm kaunter pertanyaan...takpa....aku cuba-cuba penyakit baru ni dulu....selain dari masalah rujuk cerai yg sememangnya keja mahkamah syariah insyaAllah aku jwb...



....ni formspring aku .....


http://www.formspring.me/amumejie




~sesapa tanya berat aku bape...aku delete!!~




by : amu's

7 comments:

idea semulajadi said...

kalo tnye psl kisah cinta? hahahahah~~

CikLieYzaOnline said...

ok, jgn tanya berat berapa KG. em, nak tanya..berat dan tggi ada balance ka??? huahahaha

ops, satu lagi soklan..mcmna kita nak tau jwpn feedback, bleh check kat mn2 ka>? ataupun adakah kita hanya bleh tanya soklan tapi xbleh tau jwpn. mcm bertepuk sebelah tgn jaaa.....;-o

amu mejie said...

ilham : kalo tanya sal tu...liquid teruih...he~

kakngah : ada org tnya da soklan tu...he~ dak aih...kalo tnya nnti msk inbox say...say jwb dia papar la nnti..nak wat pa mo tepuk sebalh kaki sorg2...leh tgk la kita tnya..:D

aishahumairah said...

eleh..kite pn ada la..
bweeeeeeeeeeek..hehe

Adila Ady said...

eleh..kite pn ada la..
bweeeeeeeeeeek..hehe

haha...tiru komen kat atas.etika pengguna formspring..semua soalan harus dijawab.=P

CikLieYzaOnline said...

laaa,, sapa pulak yg tanya soklan tu....ish ish ish.... (ceh, buat2 tanya..huahaha)

amu mejie said...

echah : nak jugak dia...:D

adila : ni sorg lagi...:D tp lau soklan srupa org x skolah xdenya nk jwb....:D

kakngah : perahu dalam kura2...sudah tahu pura2...pinjam ayat dorg ni sat na...bwekk! :D