kU KhaBaRkan kHabaRku yAng tAk BeRkHAbAr iNi

5:48 PM at 5:48 PM

hai tentawan!!!.. (baca ngan gaya yus raja lawak sambil tangan di ketiak,...takde ketiak itu masalah sendiri k)....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


salam n alops kengkawan aku yang aku chentai lagi kukasihi seblog denganku atau sebilik lain katil... sebangunan lain pintu..



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

aku ingin memohon satu point lima juta kemaafan ..tak kira la hari raya ke hari rabu ke...nak minta maaf jugak ngan kalian semua ke atas ketidakhadiran diriku ini ke blog-blog kalian...atau gagal menghubungi hatta mesej pon takde dari diriku ini semenjak dua menjak 3 menjak 4 menjak (kira sendiri)..maafkanlah aku yerk...kerana aku sangat sibuk dalam menyibukkan diri untuk mencari nafkah menyara anak sekarang..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

akhir kata..(lom mati lagi)..walaupon aku jarang jengok kalian...mesej kadang baru reply..telipon lagi la..wawa~ bukan bermakna aku lupa kalian...cuma memberi sedikit masa dan ruang kalian merindui diri ini..konon!!..(ayat tokwan dulu)..




~sekian dulu dari daku untuk damu-damu~




by : aNaKteKak

10 comments:

anasxz said...

alhamdulillah.. sihat no?

takdak line celcom ka tang tu.. takpa nnt aku habaq celcom suruh pi pencawang kat sana...

Mak Su said...

sudah kuterima kabar mu

Mr Ben said...

just dropping by :~


bler nk dtg umah?? hehe.....bz r Ust. Mizie skang ni....haha

CikLieYzaOnline said...

hai ustad...hehehehehehe

~najihahfaizahazaman~ said...

menyara anak?
amu tak kate pon dah kawen..?
ekeeke..
apapon smg baek2 belaka la yer amu..

amu mejie said...

anasxz... alhamdulillah sehat je bro..gini la kita.sehat org tua..he~ celcom ada dah pencawang..mslhnya kedit yg tak ramai..suh celcom topup free pa...he~

maksu...sudah trimakah?terimalah kasih maksu..he~

mr aben...yaps..bizi gitu2 ler. nnti abn tunang lak bg jie p..cepat cikit..he~

ciklieyza...ai dj lieza..a.k.a bing lilyplap..:P

najihah...a r.tolak anak orang sume anak amu..anak betol amu pon anak tekak jela...:P mandai je amu dah kawen.baca mjlah mana ni ha?..mencemar status single ebelebel amu je nnti..:P he~

anasxz said...

hehe.. ya kredit tak ramai.. takpa2. la canggih.. jeghit ja.. tak gaduh sms. sms zaman dulu2. la jenghit ja, gerenti jiran dah dengaq..

CikLieYzaOnline said...

salam ramadhan al mubarak

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,情色論壇

花生豆花Alex said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社