kU KhaBaRkan kHabaRku yAng tAk BeRkHAbAr iNi

5:48 PM at 5:48 PM

hai tentawan!!!.. (baca ngan gaya yus raja lawak sambil tangan di ketiak,...takde ketiak itu masalah sendiri k)....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


salam n alops kengkawan aku yang aku chentai lagi kukasihi seblog denganku atau sebilik lain katil... sebangunan lain pintu..



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

aku ingin memohon satu point lima juta kemaafan ..tak kira la hari raya ke hari rabu ke...nak minta maaf jugak ngan kalian semua ke atas ketidakhadiran diriku ini ke blog-blog kalian...atau gagal menghubungi hatta mesej pon takde dari diriku ini semenjak dua menjak 3 menjak 4 menjak (kira sendiri)..maafkanlah aku yerk...kerana aku sangat sibuk dalam menyibukkan diri untuk mencari nafkah menyara anak sekarang..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

akhir kata..(lom mati lagi)..walaupon aku jarang jengok kalian...mesej kadang baru reply..telipon lagi la..wawa~ bukan bermakna aku lupa kalian...cuma memberi sedikit masa dan ruang kalian merindui diri ini..konon!!..(ayat tokwan dulu)..




~sekian dulu dari daku untuk damu-damu~




by : aNaKteKak

8 comments:

admin said...

alhamdulillah.. sihat no?

takdak line celcom ka tang tu.. takpa nnt aku habaq celcom suruh pi pencawang kat sana...

Mak Su said...

sudah kuterima kabar mu

Stag & Vixen said...

just dropping by :~


bler nk dtg umah?? hehe.....bz r Ust. Mizie skang ni....haha

CikLieYzaOnline said...

hai ustad...hehehehehehe

helang timur said...

menyara anak?
amu tak kate pon dah kawen..?
ekeeke..
apapon smg baek2 belaka la yer amu..

amu mejie said...

anasxz... alhamdulillah sehat je bro..gini la kita.sehat org tua..he~ celcom ada dah pencawang..mslhnya kedit yg tak ramai..suh celcom topup free pa...he~

maksu...sudah trimakah?terimalah kasih maksu..he~

mr aben...yaps..bizi gitu2 ler. nnti abn tunang lak bg jie p..cepat cikit..he~

ciklieyza...ai dj lieza..a.k.a bing lilyplap..:P

najihah...a r.tolak anak orang sume anak amu..anak betol amu pon anak tekak jela...:P mandai je amu dah kawen.baca mjlah mana ni ha?..mencemar status single ebelebel amu je nnti..:P he~

admin said...

hehe.. ya kredit tak ramai.. takpa2. la canggih.. jeghit ja.. tak gaduh sms. sms zaman dulu2. la jenghit ja, gerenti jiran dah dengaq..

CikLieYzaOnline said...

salam ramadhan al mubarak