HaRus KaMu taHu ya...

9:22 PM at 9:22 PM


* kalo aku tak pernah sakiti kamu....

* kalo aku tak pernah marah kamu...

* kalo aku tak pernah ketawakan kamu...

* kalo aku tak pernah gaduh dengan kamu...

* kalo aku tak pernah jelir kat kamu...

* kalo aku tak pernah rasa nak sekeh kamu laju-laju...

* kalo aku tak pernah rasa nak debik kamu walau sekali...

* kalo aku tak penah betengkar dgn kamu...

* kalo aku tak pernah pinjam duit kamu dan lambat bayar...

*kalo aku tak penah antar msg kutuk wlupun kamu tgh demam...

*kalo aku tak pernah sebut nak lempang kamu...




...itu bermakna kamu x penah ada di sudut " daging kecil" yg bernama hati...



...:::milik aku::..






~harus kamu tahu~




by : tUaneMpuNyahati

9 comments:

idea semulajadi said...

waah~~
So kirenye,
kalo nk diri ini berada di hati amu,
kene wat amu mrah la ea???
OOOOOOOOOOOOOOOOOO~~

Mak Su said...

saya sokong entri ini, memang benar.... :)

aishahumairah said...

wah2..
saya tak tahu plak...;p

Fathiah said...

Nice one amu~! .. i somehow somewhat like this post .... :)

amu mejie said...

idea smljdi : pnjang harkat ooo dia...kalah tarzan ni..:D kalo wat amu mrh pon leh ada di ati amu..ni kan wat baik...:D

maksu : ya~ makaseh maksu...:)

dak chah : xtahu angkat tgn tanya..:P

fathiah : tengs~ tocey2~ alf syukran~ :D post ni pon suka fathiah...:D

farihah asri said...

suke bangat....

aishahumairah said...

kan sy dh angkat tgn tu..
xnampak ke??sila tambah cermin kete ya...;p

hologramisfera said...

sukanya.saya follow kamu kembali ya encik. ;p





ENTRY TERBARU ;
APRIL TERAKHIR.(SOUND RECORDING SAYA YANG TERRUK ;p)

amu mejie said...

ihah : makaseh~ dan entry ni pon suka sama kamu...

aisha : sedang ditempah..cemin setebal cemin aquaria...:P :d

pipimuncet : makaseh...ahlan2~