aKu beRLiNdung dari yaNg itu........

5:47 AM at 5:47 AM


tempat kejadian : bilik air umah aku

keadaan diri : sebelah mata baru nk terbuka

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

huh~ sangat mengejutkan aku bilamana kaki terpijak bilik air....aku renung betul2 bekas sabun di sebelah aku...sesekali aku lirik cermin yang sama kaler ngan sabun tu...aku pandang semula bekas letak sabun...aku tenung lagi...darah menyirap..meremang bulu roma...mata yang separuh terbuka terus memancarkan sinar..teringat kembali malam itu ada orang bergurau panggil aku dengan panggilan mimi..menjadikan aku lagi sgt cuak..nauzubillah~

aku cuba renung kembali wajah-wajah rumate aku....muka masing-masing lagak farouk gagak hitam...kalo disukat dari wajah masing2...setakat lembu sekor nak dibaringkan memang sangat berkemampuan...lembu tgk pon boleh baring sendiri dek takut...jadi siapa punya angkara?...


*fikiran tetiba menerawang..... trengat sesuatu.....aku senyum...



sumpah aku tak sengaja terbeli sabun kaler PINK giler tu!..makcik kedai tu tak cakap pon kaler terang cmtu...huh~




p/s : amaran buat ahli gagak itam : sudah ada 3 benda lam umah kita berkaler itu..jangan sapa-sapa beli lagi!~





by : atipiNk

9 comments:

aishahumairah said...

hahahahaha..
rasa nk gelak guling2 dh ni..
siapakah gerangan mimi wahai amu?
lalalala~
nama baru tu..cm sedap jek..

aishahumairah said...
This comment has been removed by the author.
idea semulajadi said...

antipink??
hahahhahahaa~~
la.. pe slh nye pun sbun tu pink~
cute wat!
hahhaha~~

amu mejie said...

dak chah : guling jgn x guling..lepas lam laci tu satgi..he~ tamimi sigaraga..he~ paggil2..amu PJJ kang...

idea smulajdi : cute la sgt....kala terang liplap2..nk sentuh pon tkt..he~ hatipink la..bkn antipink..:D

aishahumairah said...

apa plak dlm laci..
laci muat tok amu je..kita ni budak besaQ..amu tu je dak kechik..
yke??haha
amu,,mimi tu la pujaan hati ku..jgn PJJ dia..cian au..

amu mejie said...
This comment has been removed by the author.
amu mejie said...

dak chah : besaq kat tinga je x msk kategori k..he~ x PJJ dun wory..TPL je...:D


*tamparan pulang balik....

aishahumairah said...

eh dak amu...
pandai2 jek ckp tinga org besaQ..;p
bweeeeekk..tinga dia yg besaQ..
TLL kang baru tau..

amu mejie said...

chah : TDC nak?...tempeleng dak chah...spesifik lagi tu jurus..mo ka?..hak2~