...:::muKa BuKu aMaLan:::...

4:04 AM at 4:04 AM

tenang-tenang kamu disitu ya.....tarik napas..lepas~ tarik napas...lepas kat muka kawan..then kita berkongsi rasa di sini...demi kebaikkan aku dan juga kamu....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dunia tanpa sempadan...ya~ ari ni macam-macam yg wujud menghiasi dunia tanpa sempadan ni..maklumat di hujung jari...kuasa di jari anda dan terpulang jugak pd kuasa letrik umah..kalo takdak letrik takkan nk cucuk plug kat pusat....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

pelbagai bentuk dan tujuan diperkenalkan dan direkacipta di dlm dunia tanpa sempadan ni...dari friendster yg sudah pon berkaler HULK....mukabuku ataupon nama manjanya facebook yg kelihatan suci tanpa sebarang background...tagged...myspace...itu ini dan sesepesies dengannya.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

hari ni aku jugak taknak kalah...tak mahu dituduh berada di zaman paleolitik...aku juga turut serta bermukabuku untuk mencari kwn-kwn seperjuangan yg lama terpisah...mngeratkan kembali silaturrahim kununya..alhamdulillah tujuan tu tercapai...kunun skali lagi~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

alhamdulillah~ ...selain dpt berborak-borak...bertukar2 pendapat..komen mengomen..ada jugak yg mengupload gambar-gambar sejuta kenangan utk ditatap kenalan-kenalan..pelbagai versi..tema..dan posisi dicandid.....ada yg teserlah keayuannya bertudung..dlm folder yg sama jugak ada gambar " guna jari kaki pon boleh" ...iklan syampoo....untuk apakah?...cool? ada jugak gambar-gambar yang dah berkahwin sebelum waktu....tema taat kekasih...gambar berjanji setia...tema kamulah segala2nya bagiku...belangkas mengawan...tema rasa dunia ini hanya ada kamu dan aku...dan lain...lain....lain.....lain...lain-lain lagi........



ayuh renung sejenak...tinggalan seperti itukah yg kita tinggalkan untuk semua manusia tatap dan kenang seandainya kita pergi wat selama-lamanya?...dan berharap di bawah gambar-gambar itulah manusia menulis "al fatehah" ?....itu?...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diri yg tidak bagus ini sedang belajar menjadi bagus dr kebagusan orang-orang disekeliling supaya tidak dilabel menjadi 'macam bagus' - ReDhaaiNnur-

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


~al fatehah wat kenalan yang dah pergi mengadap Tuhan dan bakal menerima mukabuku amalannya dan mudahan kanan yang menyambut...Allahumma amin~





by : muKabUku3555

5 comments:

Qhazi said...

takde mukabuku haha...agk paleolitik haha...

CikLieYzaOnline said...

buku lali pun dah cukup....hehehe

amu mejie said...

ghazi : xpa...ada muka sndiri pon da ckup...:D pr5a paleolitik nmnya..:P

kakngah : lali pi mana lor...lama sula talak update itu blog..aiyark..:P

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片

花生豆花Alex said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社