keRaNa kau HuJan Ku SejUk

3:15 AM at 3:15 AM

jiwa kelajuan...itu lagu band hujan...ku sangka panas hingga ke lusa...rupanya petang dah hujan.. ini pepatah tentang hujan lak..temanya kali ni pon tentang "kerana kau hujan aku sejuk"..hoho... 2 3 hari ni misr bermandi hujan lagi...gegel..sejuk..waaa...bagi yang jenis suka menipiskan tilam..meretakkan kayu katil...melukis abstrak di bantal saat-saat macam ni sentiasa dinanti-nantikan...memang sedap la menggulungkan diri dalam saratoga... ala-ala kuih popia dah aku tengok..tinggal nk goreng jerk kalo leh makan...kadang dah rupa pak kura dah sekali pandang...panggil pon nampak kepala jer...kuat penangan sejuk kali ni...kekejangan gigi..lebam mata..telinga terseliuh akibat terlalu lama ditindih..keliru waktu..dituduh kawan meninggal dunia akibat terlalu lama tidak bergerak..dan macam-macam lagi sindrom penyakit wujud sejuk-sejuk gini....hoho..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

masuk bilik air dah rasa macam bercinta jer....tenung jer air tu...dulu kalo aku tengok p ramlee filem ape ntah tajuknya....part msuk bilik air cuci mata jerk sebab air sejuk..dan sekarang aku pulak menjiwai watak adegan tu demi memartabatkan filem beliau..(alasan..wawa)....bagi penduduk kota siberbay macam aku ni..hujan mcm ni mengundang sedikit masalah..maklum la...kota purba...lecak..lumpur..adalah perkara normal tiap kali hujan...kasut yang aku beli dulu tapaknya hanya setebal 1 inci jerk...tp disebabkan hujan..ketebalan kasut aku bertambah ..mencecah 3 4 inci jugak la...kuar umah ensem sekejap..balik dah rupa orang menoreh getah dah gayanya..huhu..tapi tiap menda buruk ada baiknya....dah kurang berdebu kota purba pas hujan camni....dah la..aku pon malas nak type banyak hujan-hujan camni...sbb bulu mata aku dah nak krem ni...nak g mempopiakan diri dulu k......chious...






~sambil dengar lagu keronchong hujan nyanyian adibah noor~








by :meJieNoR



4 comments:

david santos said...

Really beautiful!!! Congrats!!!!

Ochie~(^_^)v~ said...

saLAm>>
wawawawa..ayat mu ni bah miji sguh pnuh dgn..ayat2 kontroverasi perasaan.. hahah..
pling x thn dgr ayt mu yg x blh blah.."bulu mata dah nak krem??"hoho..tak tahan dgr.. huhu

amu mejie said...

david santos....hoho..tenkiu walupon anda x paham...


~david arumugam~

amu mejie said...

ochie....ikan je x krem sbb xde bulu mata...he..sejuk lor...


~kurangkan kontroversi tingkatkan prestasi~