keRaNa kau HuJan Ku SejUk

3:15 AM at 3:15 AM

jiwa kelajuan...itu lagu band hujan...ku sangka panas hingga ke lusa...rupanya petang dah hujan.. ini pepatah tentang hujan lak..temanya kali ni pon tentang "kerana kau hujan aku sejuk"..hoho... 2 3 hari ni misr bermandi hujan lagi...gegel..sejuk..waaa...bagi yang jenis suka menipiskan tilam..meretakkan kayu katil...melukis abstrak di bantal saat-saat macam ni sentiasa dinanti-nantikan...memang sedap la menggulungkan diri dalam saratoga... ala-ala kuih popia dah aku tengok..tinggal nk goreng jerk kalo leh makan...kadang dah rupa pak kura dah sekali pandang...panggil pon nampak kepala jer...kuat penangan sejuk kali ni...kekejangan gigi..lebam mata..telinga terseliuh akibat terlalu lama ditindih..keliru waktu..dituduh kawan meninggal dunia akibat terlalu lama tidak bergerak..dan macam-macam lagi sindrom penyakit wujud sejuk-sejuk gini....hoho..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

masuk bilik air dah rasa macam bercinta jer....tenung jer air tu...dulu kalo aku tengok p ramlee filem ape ntah tajuknya....part msuk bilik air cuci mata jerk sebab air sejuk..dan sekarang aku pulak menjiwai watak adegan tu demi memartabatkan filem beliau..(alasan..wawa)....bagi penduduk kota siberbay macam aku ni..hujan mcm ni mengundang sedikit masalah..maklum la...kota purba...lecak..lumpur..adalah perkara normal tiap kali hujan...kasut yang aku beli dulu tapaknya hanya setebal 1 inci jerk...tp disebabkan hujan..ketebalan kasut aku bertambah ..mencecah 3 4 inci jugak la...kuar umah ensem sekejap..balik dah rupa orang menoreh getah dah gayanya..huhu..tapi tiap menda buruk ada baiknya....dah kurang berdebu kota purba pas hujan camni....dah la..aku pon malas nak type banyak hujan-hujan camni...sbb bulu mata aku dah nak krem ni...nak g mempopiakan diri dulu k......chious...






~sambil dengar lagu keronchong hujan nyanyian adibah noor~








by :meJieNoR



6 comments:

david santos said...

Really beautiful!!! Congrats!!!!

Ochie~(^_^)v~ said...

saLAm>>
wawawawa..ayat mu ni bah miji sguh pnuh dgn..ayat2 kontroverasi perasaan.. hahah..
pling x thn dgr ayt mu yg x blh blah.."bulu mata dah nak krem??"hoho..tak tahan dgr.. huhu

amu mejie said...

david santos....hoho..tenkiu walupon anda x paham...


~david arumugam~

amu mejie said...

ochie....ikan je x krem sbb xde bulu mata...he..sejuk lor...


~kurangkan kontroversi tingkatkan prestasi~

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛

花生豆花Alex said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社