teRimaLah KaSihku ....

8:42 PM at 8:42 PM








sebelum tu..makaseh wat spupuku encik aben sbb sudi kasi award ni kat aku tanpa paksaan dari mana2 pihak ataupon media2 massa...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

simple...sekali pandang ia sekadar pic yang yang tak bermakna...hatta tiada lansung pasaran kalo dijual di padang besar maupon roadwalk...tp kesudian untuk memberi dan membuatkan seseorang rasa dihargai..pada aku...itu yang sangat bernilai dan tak ada siapa yang mampu membeli "rasa" itu walaupon sekaya mana kamu.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"orang tamak selalu kenyang"...berbekalkan slogan idup aku ni....aku memang taknak kasi sapa2 award ni...kah..kah~




~"terima kasih" ...simple tapi bermakna"~






by : SpuPuMuygkaCaKitU...

8 comments:

farihah asri said...

amu kedekottttt~~

aishahumairah said...

waaa..
kedek kali orang ini...;p

Mr Ben said...

memang sempoi la creta tu...hahahahaha

nasirdamanhour said...

hahaha...sengal
ape citer study amu kat sane?ble imtihan?

amu mejie said...

ihah : bkn dekoot....amu pon ada 1 ni je..:D (alsn)

dak chah : uina~ kali apa kali...2x5 saploh :P

aben : hak2~ makaseh naa....bg kat dak ihah sama..sian dia..hehe~

nasir : hak2~ stdy mcm ni la...baca mukadimah seminit..tido sekerat hari..hak2~ exm lbh kurg ja jadual kita..atey mike mcm mn yop?..

farihah asri said...

haha.takpa eyh amu.ceq ada dah. ;p

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,情色論壇

花生豆花Alex said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社