keNapa aku?...

3:48 PM at 3:48 PM


aku ada buah pinggang

aku ada pankreas

aku ada hati

aku ada jantung

aku ada banyak botol perfume kosong

aku ada kitab bab hukum mencuri

aku ada beberapa paket santan segera di rumah

aku ada banyak lagi film yang belum dicuci

aku ada penyepit baju kayu besar 3

aku ada aku ada jel rambut 25 % extra

yang boleh kau curi

tp kenapa pilih topi putih aku!!!

...T_T ...

sesapa tahu kat mana ada jual PM aku



~hari ini semua negara minta turun bendera separuh..tolong2!!~





by : heLmet

9 comments:

elieynz said...

pm?

idea semulajadi said...

lama x update blog?
topi kene curi??

iman said...

alolo...
tiannya..sy nk curi botol yg ad perfume..kosong xnk k...;p

helang timur said...

takziah atas kehilangan

Qhazi said...

petaling streeet byk hehe..

Hazerin said...

bersangka baik je lah "mungkin dia punya pun kena curi" :)

redhani said...

sebab die pun ade buah pinggang.
die ade hati.
die ade penyepit baju kayu tu jgk.
die ade gel rambut tu.
die ade kitab-kitab tu.
dia cume takde topi putih tu je,die jeles awak ade, die takde. That's why la die amik.
ampunkan die ye...:)

amu mejie said...

elieynz : padang matsirat langkawi...perdana menteri...pasar malam..:D tp yg lbh teoat di sini private mesej..:D ..

ilham : yups...bizi ckit..cewah~ :P a r..topi tau...bkn helmet..sian kan?..sob's...

iman : oke..nnti sy bgtau kedainya...amik lebih ckit eh...:P

najihah : tengs...takziah je?..:D

qhazi : banyak tp x sama yg hilang...huhu~ ...cth : qhazi is qhazi..kalo ada jual kat ptaling street pon msh x dpt gantikan awak yg hilang itu..:P

hazerin : abes sangka dah ni....tinggal senak je ni...:D ...

redhani : dan dia xdak blog nk tulis yg dia bejaya curi topi sy...:D :P ....ada belog suda dia eh..tahniah...


tengs all sudi kunjung dan mencemar duli k...

Rosmarieza said...

haha~ nice entry~ amu ni mang pandai berkarya....if nak wat pementasan tarian ballet ato pape..ajak ros ek?:P jgn ajak abg bob jek..t korang menari duk langgaq3 pintu lak~:P ni nak habaq kat amu~topi amu tu esah curi sebenanyer~:P hihi:D