JaNgan paNdaNg BeLaKang Nota...

8:57 AM at 8:57 AM


lama rasanya tak menghupdate teratak burok aku neh.....antara sebabnya yang logik bagi korang dan aku terima alasan kenapa jarang sudah menghupdate teratak ni selain dari malas ..sbb aku ada hekzem ataupon nama sebenarnya imtehan 23 aribulan ni...jadi aku minta maaf lagi sekali la kalo ada salah yang dah tentu berpunca dari silap...tak kisah la walaupon ianya sekadar kesilapan teknikal...maaf n doa aku mohon...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


p/s : dijemput hadir ke rumah aku pada 24 aribulan ni.....ada majlis tembak bunga api kecil kecilan sempena aku abes hekzem....dan majlis akan diserikan lagi dengan pertunjukkan 'flip' kot belakang oleh aku....wajib hadir walaupon anda uzur tak syar'ie....



by : toKeipaNpaiR

6 comments:

Rashila In Da house said...

Selamat Berexzem....

Qhazi said...

salam..
blh pulak bia blog bersawang yerk..
huhu bitaufq wannajah bos..

admin said...

hampeh...
boleh dok wat lawak time2 peksa nieh.. hurm..

orked said...

good luck 4 ur exam...do ur best incik mijie..go go chhayyokkk..

CikLieYzaOnline said...

alamak,la ni dh 9 hb..dh terlepas pertunjukan lipat badan tu..muahaha

amu mejie said...

tomatomel : makaseh~ doakan deh untuk natijahnya plak...

qhazi : ternak labah2.nge~

kuliah : ni namanya sindrom exam..:D

iqien : makaseh~ sayyoq ka chayyok..he~

ciklieza : maaf tiada siaran ulangan~ kih2~.....