NokHtah teRaKhiR...

3:59 AM at 3:59 AM

usah ditanya...mengapa aku..mengucap salam terakhir kepadamu murakib peksa..wah! nak jer aku nyanyikan lagu Allahyarham sudirman ni kat murakib peksa bila nokhtah terakhir mula dilabuhkan di atas raja kertas yang tak bernyawa tu tadi...saat nokhtah terakhir dilabuhkan di hujung ayat yang ntah betul ntah tidak aku mula dapat rasakan pembuluh-pembuluh darah aku da mulai stabil sejak sekian lama mengecut mengembang dek imtehan..perut pon mula menyanyi seakan-akan lagu di ambang sore nyanyian ahmad jais..minta tuk diisi..walhal tadi tak lansung aku terpikir soal lapar...fuh!!!!! satu helaan nafas panjang aku lepas..kepuasan yang tak terungkap..bagi kanak-kanak yang bergelar student mcm aku ni..kepuasan itu memang susah nak diobjekkan...kepuasan yang aku alami bila terakhir mula aku coret di atas sekeping kertas putih yang hanya berharga beberapa sen tetapi bernilai dan memberi impak yang amat besar lam hidup aku...kertas yang jugak bakal merubah masa depan aku....ape yang menerawang dalam fikiran aku sekarang hanya beberapa kalimat...ta A wau A kaf A lam...insyaAllah
..........................................................................................................................................................................

aku bergerak kluar dari "perang" dengan riang rianya...aku menyedekahkan senyuman pada semua orang walaupon dia tak memerlukan..terkedek-kedek aku balik...lihaf makin tebal plak rasanya makin dipandang...debush!! aku mula meniruk katil tanda protes lalu hilang ditelan lihaf belah lihaf bertangkup..bertemankan merdu suara D"lloyd dan diselang seli madah indah bait-bait lagu Ebiet G ade aku mula.......zzzZZzZZ...rasa cam...ZzZZZzzzZZz...aku...ZzZZZzz..aarrr aku...nak ZzZzZZZzz.............ak...ZzzZzzz....

p/s : ntah pape..ngee...ini tandanya aku da abes imtehan..hoho..papepon layan jela..hihi...zasss...ZzZzZzZ aku...nak..ckp ZzZZzzzZZ.....owh aku..ZzZzzZ


by : K0Ma

7 comments:

~najah najihah~ said...

salam ziarah, amu..
mudah2an najah kabir..~
(^_^)

amu mejie said...

ya Rabb~~...amin...mudahan ler...alf syukran yer jihah..

~~(^_~)~~

Nur Ilm said...
This comment has been removed by the author.
Ochie~(^_^)v~ said...

hehhe insyaALLAh semoga mijie dapat najah dgn baik...
dah wat yg terbaik tu.. mudah2an ganjarannya pun baik2 gak.. huuhu

amu mejie said...

ya Rabb...alf syukran ye miss boogies..

~makbul hendaknya~


(^_^)

Ochie~(^_^)v~ said...

adeiiii.. miss boogies la plak... kuikui...
ko ni mijie kuat jer nyakat. nak nyakat ko lak tatutt ngok jerlah saiz bdnmu ngan aku.. ahakassss

amu mejie said...

abes x kn miss universe...x ckp sifat lak mo sebut..he..

~amin jak la aku da doa tuh~