tRaGedi kg.taLang

5:05 AM at 5:05 AM

situasi : (bunkface) balai raya kg talang
jam : lepas isyak
acara : penyampaian award peringkat kampung

"ehem....terima kasih..terima kasih..beryukur kerana usaha saya selama ini dihargai oleh pihak media..terima kasih jugak kepada makcik esah yang menaja pakaian saya malam ini..pihak astro'ot yang sudi sponsor kereta potong ni..dan tersangat-sangat terima kasih untuk si kachiepo yang kasi award ni dah lama tp gi amik sebab bz shooting...dan jugak tuk farhahzaidah dan jugak si echah humairah....terima kasih sekali lagi...


penonton : "boooooooooo.....booo..boooo...(sambil baling kerusi, selipar dan lain-lain barang tak berharga).. turun la wei!"....wawa~~



~sapa lagi eh bagi kat aku?terima kasih~


by : 'Ot

7 comments:

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

nak jugak award!!! huhu. napa ila sorg je dapat. hehehe

aishahumairah said...

ea amu pacan..hahaha

amu mejie said...

hazerin.. nak jugak? satu 5 kupang..2 sengget..he~ amik la..

echah... shhhtt! jgn bgtau sesapa..he~

Ochie~(^_^)v~ said...

salam ziarah boodak gummuk>>
huhuhu...nampaknya kamu pasan sungguh ya..
mengalahkan artis lagi.. tp bgus gak penonton besorak.. booo...booo.. bodakkkk.... gummuk.... ' wakakaka.
:D huhu

p/s bittaufik wannajah juga mijie..
buat baik2 exam tu...
semoga mijie lepas lah dr thun 3 tu.. huhuhu.. amin ya Rab

amu mejie said...

ochie.. ala..bukan selalu.nge~ ko jugak yang kasi..bukan artis..make up artis..he~ thankz untuk doa tu ..makaseh.. amin ya Rabb..kamu jugak~

Qhazi said...

perasaan btl la ammu ni.

amu mejie said...

qhazi.. bukan perasan la..cuma ditimpa perasaan..he~