JiWa keLaJuan

12:13 AM at 12:13 AM

sebelum peperiksaan yg sebenar tiba x lama lagi..
kakngah dah dera aku ngan soklan-soklan bocor pra exam tuk dijawab
so...aku harap markah penuh la dari kakngah
kalo xde jugak markah penuh tu mmg dengki la kakngah ni
..he....he..


1- Postkan gambar kenderaan yang anda pernah pandu.

haa...ni kenderaan yg penah aku bawak dulu..aku namakannya "super kelajuan tak sangga"
hehe...kenapa kenderaan ni?
-mudah didapati di kebun2 berhampiran
-xyah road tax
-rini pakai esok buang (kaya gila)
-guna minyak angin cap gamat jerk sebab pas pandu compom becalar betis-betis
-anda bebas mendrift di halaman umah tanpa ragu-ragu dibelasah ketua kampung yang bengang sejak dua menjak ni dengan keta beliau yang wat hal.

2- Nyatakan berapa laju anda pernah bawak dengan kenderaan tersebut.

"ramai orang kata dia laju..skarang ni x wat pa la..dok umah ja" petikan iklan kemalangan masa aku sek men dulu...
menunjukkan di sini lajunya aku bawak sampai mak nak rembat ngan rotan pon x sempat la..
menjarakkan diri dengan mak yang memandu mengunakan rotan adalah kelajuan tahap maksimum yang patut dibanggakan
-nama pon "super kelajuan tak sangga"

3- Nyatakan sebab anda memandu selaju itu.

sebabnya aku tak mampu untuk lebih laju dari itu memandangkan "enjin" aku saje pon dah 8 kali kenderaan ni
"biar slow asal perlahan"
berbekalkan moto hidup ini jadi cukuplah sebagai dalil kenapa aku hanya mampu selaju tu
p/s : pakailah tali pinggang levi's di hadapan dan ingatlah orang tersayang
pandu cermat duit selamat
(pesanan ini ditaja oleh kedai alatganti ah Leong)


4- Nyatakan sama ada anda pernah di saman atau tidak.

kalo pokcik polis tu nak saman jugak ada 3 sebab jerk:-
-baru diberitau bos dia 2 minit yg lepas yang beliau lulus latihan
-buang tebiat sebelum pencen
-kecewa dengan masa lalu kerana dibesarkan di bandar yang tak ada upih

5- Tag lagi kawan-kawan lain.

wat kengkawan yang pernah menunggang walau hanya sekadar basikal bertayar 4 adik anda amik ler pakat-pakat jawab



~OK ke tak U ni?...saya : tak! OKU~




by : OopiH

4 comments:

CikLieYzaOnline said...

Hahahahahaha.Syabas !!! Kakngah bagi markah 99.98%. Kalo kena rembat ngn rotan, baru leh kasi markah penuh.Hahaha.dengki..dengki..

Mmg sakit jiwa bila jiwa berkarya.

Syabas kerana berjaya melaksanakan tgs anda dgn jiwa kelajuan yg x kusangka.hehehehehe.

amu mejie said...

dengki-dengki...hehe..cikit je lagi nk 100%..haish kena laju lagi nmpaknyer ni..he

jiwa bila sakitjiwa ginilah jadinya..he

ala...soklan tu je jerk..tgk calar kaki la....kecik je tu..he..

~baru bekas calar, lom kesan ekzos lg tu~

Ochie~(^_^)v~ said...

salam ziarah amu mijie>
wawawaw.. hebat ar mijie ko bawa keta cap alam ... susah mau cr ganti tu.. huhu...

p/s.. enjin tahap slow sebab dah duda anak 10.. hahhaha

amu mejie said...

ochie... salam chie..eh tgk org la..tp aku drive x leh lama la...2 3 minit ja...lelah nnti...he

ai main kasar ya ko chie...he..